Monday, May 18, 2009

Mei 2009

Bila baca coretan akhi Mizi tentang tarikh2 penting bulan Mei ni..aku setuju sangat..aku sendiri,banyak benda yg berlaku bulan ni..
7 Mei-Birthday bapa mertuaku..Selamat Hari Jadi yang ke 56 ayah..Kesian kat ayah dok berangan nak pencen bulan ni tp atas ketentuanNYA kena lajak lagi 4 bulan.

9 Mei-Birthday kakak aku K.IDA..Dapat hadiah sakan tahun ni no!!Bilik baru..almari baru..Tarikh yang sama..hari lahir Arwah ayahku Hj Said b Ahmad..kalau ayah ada ni kali ke 60 ayah dilahirkan!!Namun ketentuan Ilahi,ayah pergi lebih awal..5 tahun yang lalu..seusia anakku Nafiz..Al-Fatihah untuk ayah.

10 Mei-Selamat Hari Ibu buat Bonda Rokiah dan Bonda Habesah..Kaulah ratu hatiku..
Nafiz pun tak ketinggalan buat ucapan untukku..


15 Mei-Buat kali pertama aku sebagai Ibu ke sekolah tadika anakku utk tandatangan Rekod Peperiksaan di sekolanya.Pengalaman baru buat aku dan suami..Tahniah anakku Nafiz..Nafiz dapat no.1 /20 yg lain.Tak sangka pulak,anak ummi pandai jwb peksa. Semoga kejayaan pertama Nafiz ini akan membuatkan ummi & Abi bertambah semangat untuk terus mendidik Nafiz..Terus cemerlang!

16 Mei-Hari Guru.Dirai pada 17 Mei..Dapat byk hadiah dari murid-muridku..Shukran!
Aku dapat Anugerah Khas Tahun ni..Buku Ringkasan Terbaik..Semua baik sebenarnya..tapi rezeki aku kot tahun nie..Cikgu Mat jangan marah sbb tahun lepas dia yang dapat..tahun ni turn aku pulak.
Lepas Majlis di sekolah,semua guru dirai di Permaipura Golf Country Club.



Semoga bulan berikutnya akan lebih produktif!

No comments:

Post a Comment